Kurumsal

     

      Yardımlaşma faaliyetlerimiz

 

 

        Yardım edeceğimiz aileleri nasıl belirliyoruz?

  1. Çeşitli kanallardan başvuru yapan aileler için; Giriş ekibimiz, bir giriş kaydı oluşturur.

  2. Arama ekibimiz ise; giriş kaydı oluşturulmuş aileleri, irtibat numaralarından arayarak genel durumlarıyla ilgili önceden belirlenmiş Kengeş Kriter sorularımızı sorar ve cevaplarını Kengeş Sistemine giriş yapar.

  3. Arama sonucu cevapları sisteme girilmiş aileye, Kengeş Skor Algoritması, “Ev Durumu, Gelir Durumu, Nüfus Durumu, Medeni Durum ve Sağlık Durumu Skor” puanlarını üretir.

  4. Kengeş Skor Algoritması, ayrı ayrı oluşturduğu bu skor değerlerini birleştirerek, ailenin ihtiyaç durumunu belirleyen yeni bir sayısal değer hesaplar. 

  5. Bu hesaplanan sayısal değer, ailenin muhtaçlık seviyesini belirten puandır. Biz bu skor puanı “Ailenin Skor Puanı” olarak değerlendirir ve tüm yardımlarımızı da bu skora göre planlarız.

  6. Mahalle başkanlıklarımıza bağlı Saha Destek ekiplerimiz, Skor puanı belirlenmiş ailelere, skor puanına göre öncelik belirleyerek yerinde aile tespiti yapmak üzere ziyaret yapar.

  7. Saha Destek ekibimiz, aile tespiti sırasında; ailenin telefonda beyan ettiği belgeleri kontrol eder. Böylece skor kriterlerini kontrol ederek varsa farklılıkları rapor eder ve skor puanını doğrulamış olur.

  8. Kengeş sisteminde bir ailenin alacağı yardımları, sesinin daha yüksek çıkması, dernek yöneticilerini tanıması, memleketi ya da siyasi görüşü belirlemez. Sadece hesaplanan skor puanı belirler. 

  9. Kengeş bu sistemi sayesinde çok adildir. KENDİSİNE teslim edilen yardımları da eşit değil adil bir şekilde aile skor puanına göre sıraya koyar. Bu sıraya uyarak düzenli ve düzensiz yardımları muhtaç ailelere ulaştırır.

 

 

 

        Duyarlı Birim çalışmalarımız